unknown number // chanbaek ✓

Description

unknown
talk to me. i changed my mind. i won't bother your sister ever again. i'll bother you from now on. you're far hotter than your sister.

me
what the actual

 

© angstkita

Foreword

This book is a work of fiction. I do not own the characters and their personalities ain't same in real life.

This book will contain: inappropriate language, ual theme, flirting!!!, angst, fluff, comedy and drama.

Please do not plagiarise!  
Thank you so much for reading!

 

[you can also find this story on my wattpad account: @angstkita]

angstkita
hi guys, i think I'm about to start updating this book once or twice a week,,,,, and not just randomly like I used to. I don't know on which day of the week I will update but I will !

Comments

You must be logged in to comment
honeyharshini
#1
Chapter 9: Hahaha this is sooo funny :D be ready baek..;P nice chapter authornim:)
Cup_baek
190 streak #2
Chapter 9: Haha this is going to be so much fun
Sasarasa #3
Chapter 5: I need chapter nine xD
Cup_baek
190 streak #4
Chapter 8: O bakkie you are so wrong. He IS the same chanyeol
honeyharshini
#5
Chapter 7: Sooo interesting...wish they meet many more times...hope u update soon authornim.. :)
Ashnoak
47 streak 1 points #6
Chapter 7: And who's going to get the biggest surprise????.
Loving this story♥
Cup_baek
190 streak #7
Chapter 6: This story is so good.
honeyharshini
#8
Chapter 5: I see another ship developing.... hope chanyeol won't be sad anymore...good story authornim
sujueh32
#9
Chapter 5: Woah this is so good! Jongin is love hahaha
Memor_127 #10
Chapter 2: Omg carry it on I neeeeeddddddd this to live it's so good !