Terpaksa

Bunga Terakhir (Amboi Tajuk Klise Bebenor)
Please Subscribe to read the full chapter

"SIYES ARHHH?!".

Nayoung mengangguk setuju bersama airmata yang masih mengalir. Tangannya menggenggam erat seakan-akan sakitnya tuh di sini, di dalam hatinya.

Namjoo yang masih bengang dengan apa yang berlaku, berdiri menghadap rakan baiknya yang masih duduk diam membisu lalu menanyakan kembali "Habis tu? Takkan kau setuju ja?!".

"Aku terpaksa...", menangis lagi si Nayoung sambil menjawab soalan 'makcik cleaner' ni.

"Oh My God!!", pekik Namjoo yang makin bengang dengan masalah yang membelenggu si gadis tinggi lampai. Masalah apakah ini?!

"Aku dah tak tau dah nak buat apa lagi. Aku tak boleh tolak...", ujar Nayoung lagi lalu menekap mukanya yang basah dek airmatanya yang mengalir.

Namjoo melabuhkan punggungnya di kerusi panjang bersebelahan Nayoung lalu bertanya dengan nada yang tenang. "Okay. Sekarang ni aku nak tanya, sapa laki tu dan pasaipa dia beria-ria nak sangat kahwinkan kau dengan dia."

Tanpa berlengah, Nayoung membuka tekapanya lalu memandang Namjoo dengan penuh sayu dan menjawab, "Sungjae... Kau tahu kan papa aku suka dia sebab harta.".

"YOOK SUNGJAE?! YOOK SUNGJAE YANG KENA BUANG SEKOLAH TU?!!", jerit si Namjoo yang tersangat anti bila dengar nama Yook Sungjae. Dia teringat sesuatu berkenaan si jejaka tersebut lalu berkata, "Bukan dia couple dengan Joy, junior kita ke?".


 

"Dia tu kaki pompuan. Hari hari tukar pompuan macam tukar spepat motor. Dah la kaki botol. Haish! Kalau aku nampak dia lalu depan mata aku, memang aku bagi bazooka tepat kat kepala dia. Haiiiiiish!", rungut Taehyung lalu meneguk air Coca-Cola yang dibeli oleh Namjoo di 7Eleven. Takkan nak beli Sprike pulak, kang kena claim.

Rona merah meliputi awan biru bersama matahari yang terbenam ke arah timur. Suasana riuh-rendah di medan selera Gurney Drive di seberang sana tidak sekalipun menghalang Taehyung dan Namjoo yang duduk

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
Wonsik_Sai
Tapi takpa, Si Penaip dah up ff "Bunga Terakhir" Ni. Diharapkan hangpa yang menunggu lama ni tenang dan tarik nafas dalam-dalam ye. Nak hembus, jangan lupa petik bunga di taman. Lepas tu nak hembus, hembus lah. Hueheheh~ Trimas sebab membaca. (≧∇≦)/

Comments

You must be logged in to comment
LovelyIna
#1
Hi awak! Berminat untuk menjadi seorang penulis? Kami sedang mencari penulis bagi bekerjasama dengan kami untuk satu projek.
Mungkin sekarang peluang awak debut sebagai penulis? Jangan lepaskan peluang ~
Follow kami di Twitter dan Instagram @tigasuque untuk maklumat lanjut!
Jumpa awak kat sana ^^

- LovelyIna
Ydvvfjkch #2
APINK Kim namjoo❤️❤️❤️
soohanfeels
#3
Chapter 13: thanks for updating authornim kesayangan aum haha XD
soohanfeels
#4
Chapter 13: hmm part cj wowshop tu paling sadis lah teman kabo -..- XD
soohanfeels
#5
Chapter 11: kesiannya Nayoung T.T dasar Yook Sungjae suami dayus !! bila kau nak taubat hah ?*pegang hammer mainan*
soohanfeels
#6
Chapter 10: memang kecoh weh kalau 2 member btob ada kat situ XD belum whole group lagi, campur dgn member apink lagi ? PERGHH bertambah riuh wehhh XD
soohanfeels
#7
Chapter 9: Chap nie gila sedih ah :') sweet pun ada. haih rasa mcm nak bunuh jea bapak Nayoung dgn Sungjae hanat tu -..- oops
soohanfeels
#8
Chapter 8: alahai sedihnya Chaejin koma 3 tahun :') moga cepat sedar x') kesian Sanghyuk sedih sobs, Nayoung pulak dijodohkan dgn Sungjae chot tu -..- aiyaa apakah nasib si Hyuk nie aiyoyo
soohanfeels
#9
Chapter 7: apak ah nie mst inspirasi dari cerita Juvana xD jinjja D A E B A K !!
soohanfeels
#10
Chapter 6: TENGOK TU TAE HAMPIR SPILL THE BEANS PASAL MA- makan... hahahaha