Lebih Sempurna

Description

Hidup Kwon Marcell, penuh dengan cacian, benci dari keluarganya sendiri. Entah kenapa dia dibuang keluarga. Papanya pula meninggalkannya dan membiarkan Marcell tinggal dengan mamanya dan adik tirinya Hana. Rasa dicintai dan disayangi jauh sekali dirasai, bahkan dia rasa dia tak diperlukan tapi dipergunakan.

Pertemuan Kwon Marcell dengan Kim Namjoon, tak seharusnya menjadi kenyataan. Lelaki itu menawarkannya bekerja dengan harapan cinta lelaki itu dibalas Marcell. Dengan kuasa yang ada, dia dengan ego berkeras mahukan Marcell untuk diperisterikan walaupun dalam keadaan paksa.

”Saya tak kisah, awak dari keluarga mana, tapi cinta saya kekal pada awak, biarlah orang halang tapi saya tetap pilih awak. Bersama awak buatkan saya sempurna.”- Namjoon.

Tapi hati Marcell pula terpaut pada jejaka bernama Jeon Jungkook, jejaka yang sentiasa hadir dalam hidupnya. Perlahan-lahan lelaki itu menyentuh sifat naluri seorang wanita di dalam Marcell. Dicintai.

”Kehidupan indah itu datang kelemahan manusia tapi sampai waktunya kita akan dapat yang lebih sempurna. Terutamanya saya bila bersama awak, Marcell.”

Hadirnya semula Hana dan papa Marcell yang hilang itu mencelarukan lagi kehidupan Marcell. Pilihan Marcell antara Jungkook dan Namjoon menjadikan dirinya kenal apa erti cinta yang sebenarnya dan siapa yang mempermainkannya.

”Aku mencuba mendapatkan secebis kasih yang sudah lama aku pinta”

 

 

Foreword

Hey there, aku faham aku mendiamkan diri selama 2 tahun. hahahhaha. Entah kenapa aku terindu pula nak balik menulis even aku sendiri tak ingat macam mana nak menulis balik. Aigooo pening.

So, aku decided nak buat satu fanfics baru, mungkin orang kata clishè sebab aku nak try buat drama style fanfics. Huhuhu.

Aku ubah balik tajuk, maybe aku rasa sesuai kut Lebih Sempurna. Hahahha. Oklah, jangan layan gedik aku. Aku akan try hard siapakan setiap chapter dalam fanfics baru. So enjoy sayang:3

start: 20 April 2018

end: 

ParkSuha01
Guyssa, So sorry baru update yg baru, Come and read and i love to see your comment, 💕💕😭

Comments

You must be logged in to comment
SuhaLovelyz
#1
Jungkook or Namjoon?? Jungkook or Namjoon??
LuckyLovely #2
Update cepat please,, tak boleh tunguu nii huuhuhu
SongJoongkiFlowerBoy #3
Argh! Tak boleh pilih Jungkook ke Namjoon><
leyna_nieka
#4
Chapter 3: Teruk noh latah Jieun tu XD. Dia pon layan Oh my venus, sama lah kita. Btw, kirim salam dekat Jungkook <3
leyna_nieka
#5
Chapter 2: Kyaaaa!! Nk jgk kne plok ngn Jungkook~
leyna_nieka
#6
Chapter 1: Sian Marcell T^T Sepatutnya sbagai ibu mesti lah bagi kasih syg yg sme rata kt anak2. Nice chap! Update soon >.<
babydyo #7
Chapter 1: Tak sangka Song Jieun kuat mengutuk, hahahhaha, update cepat dear!!!!!!