Love Again

Please log in to read further chapters

Description

 

"Kau tahu kan, dia tu orang yang macam mana?" 

"Aku tahu, tapi aku hanya tahu luarannya, Hyun. Aku rasa macam aku kenal dia dah lama. I don't know, but there's just something in him."

"Aku rasa kau patut pergi klinik, kau mungkin dah demam sebab terkena penangan cinta dia."

"Ah, kau! Merepek nombor satu!"

 

"Aku rasa kau lain, eh, bukan! Aku tahu, aku memang tahu kau lain! Lain dari apa yang mereka cakap!"

"Kau hanya tahu luaran aku. Kononnya, bagi kau, aku baik. Kau tak kenal aku lagi, dan kau...takkan pernah kenal aku."

 

 

Perkenalan pertama tanpa sengaja di antara Choi Seongwoo dan Kim Haneul, telah membuatkan perasaan mereka saling bertaut antara satu sama lain tanpa disedari. Seongwoo mula senang dengan kehadiran Haneul yang sering membawa cahaya keceriaan di dalam hidupnya yang selama ini suram. Haneul pula menyangka cinta pandang pertamanya terhadap Seongwoo akan berakhir dengan sedikit keajaiban, iaitu untuk terus kekal bersama Seongwoo selamanya. Namun, suatu keadaan telah memaksa kedua dua mereka untuk memendam perasaan masing masing, kedap di dalam hati. Seongwoo seperti menyembunyikan sesuatu daripada pengetahuan Haneul, sekaligus membuatkan kepercayaan Haneul terhadap dirinya semakin berkurang. Mampukah mereka bertahan dengan segala dugaan? Atau, mungkin mereka akan menemukan kata putus, iaitu 'selamat tinggal'?

 

 

Foreword

Ehem, ehem! Test mic, 1, 2, 3. Okay hai!! Saya budak baru kat sini uhuks so please, dont expect too much. Masih tak berpengalaman dalam menulis, buat cerita ni pun hanya atas dasar suka suka. Kalau nak baca, amatlah dipersilakan! Feel free to comment apa aja tanggapan awak terhadap cerita ni. Yang subscribe tu, awak comellah. Hahaha, please support me guys *buat muka tak malu* Hehe ^^

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet