AKU..Shim Junjee

Please Subscribe to read further chapters

Description

Aku..Shim Junjee

Tak suka mana-mana budak lelaki

Kerana,muka sekor-sekor cam jamban tak siap [kalau hensem cam papa aku tu,takpe gak]

 

Aku..Shim Junjee

Benci tengok budak lelaki yang suka membuli orang

Kerana,suka sangat membuli orang yang lemah [cam diri tu hebat sangat]

 

Aku..Shim Junjee

Benci kat budak lelaki yang perasan hebat 

Kerana,mereka selalu pikir yang diri mereka tu pandai sangat,hensem sangat dan kuat sangat la [cam orang lain takde yang lebih hebat dari mereka-SS tul la]

 

Hem..

Pendek katanya,aku benci kat budak lelaki

Kerana.....aku benci la [nak kata apa lagi.dah memang BENCI]

Ni,kalau la Eunbi tu terdengar pasal ni

Tentu dia akan membebel kat aku

Dia akan kata,tak semuanya budak lelaki cam tu

Aku tahu tu,wahai Cik Eunbi

Tapi,takde sesiapa pun yang dapat membuka pintu hati aku ini

Kalau la,ada sesiapa lelaki yang dapat buka pintu hati aku ini

 

Aku..Shim Junjee

Takkan lepaskan dia

Muahaha!

Foreword

Fanfic ni,

Kisah pasal watak utama yang pertama kali didalam hidupnya

Telah merasai apa itu erti PERCINTAAN

Selama ni,dia tak pernah menyukai mana-mana lelaki pun

Tapi,selain kisah watak utama tu

Ada terselit kisah-kisah watak pembantu dan sampingan jugak

Jadi,jom ikuti kisah mereka semua

 

LixingYifan
CH 09
Ch 10
buat kiraan pulak
haha!
kalau nak komen
silakan..

Comments

You must be logged in to comment
TheHappyChiaki 1 points #1
<333
TheHappyChiaki 1 points #2
<333
TheHappyChiaki 1 points #3
<333
TheHappyChiaki 1 points #4
<333
Blackonblack02
1 points #5
Chapter 1: junjee..junjee..perangai yg agak gila gila. saya suka fic ni akak. ^^
LixingYifan #6
Chapter 9: Ch 9
Ikuti kisah Shim Junjee bersama kawan dan ahli keluarganya
Rasa nak komen
Dialu-alukan
k-hope
1 points #7
saya akan tunggu cerita ni. btw, kenapa akak tak letak 'malay' kat tag tu? Akak lupa or saja tak letak?