Seeking for Love (Malay version)

Description

Cerita ini adalah terjemahan daripada 'Seeking for Love' yang saya tulis dalam bahasa Inggeris sebelum ini.

Pertama sekali kedua dua versi cerita ini diadaptasi daripada sebuah novel melayu yang saya baca. Jalan cerita akan ada yang sama dan selebihnya datang daripada saya. Full kredit kepada penulis novel tersebut.

Foreword

Pertemuan tidak disangka buat Sunggyu dan Woohyun setelah lima tahun mereka terpisah. Namun pertemuan pada kali ini hanyalah membuka kembali luka lama yang masih berdarah.

Di saat cinta mula mahu berputik, sekali lagi Sunggyu dan Woohyun diuji. Penyatuan mereka kali ini membawa pelbagai badai. Kepulangan L terus menjadi ancaman buat Woohyun.

Bagaimanakah Woohyun menghadapi kedua - dua lelaki tersebut? Dapatkah Sunggyu meraih cinta Woohyun? Apakah motif kepulangan L ke Korea?

 

 

Hehehe sorry kalau sinopsis tak best. Saya tak berapa tahu sangat nak tulis sinopsis. Apa apa pun selamat membaca. Jangan lupa subscribe dan comment. Terima kasih^^

behindtheworld
Suka untuk saya ingatkan bahawa untuk cerita ini saya tak akan update kerap sebab saya masih lagi dalam proses translate. Keduanya, chapter akhir 'Seeking for Love' sedang dalam proses. Jadinya saya akan lebih fokus ke versi Inggeris dahulu sebelum saya fokus ke versi Melayu. Terima kasih semua^^

Comments

You must be logged in to comment
LovelyIna
#1
Hi awak! Berminat untuk menjadi seorang penulis? Kami sedang mencari penulis bagi bekerjasama dengan kami untuk satu projek.
Mungkin sekarang peluang awak debut sebagai penulis? Jangan lepaskan peluang ~
Follow kami di Twitter dan Instagram @tigasuque untuk maklumat lanjut!
Jumpa awak kat sana ^^

- LovelyIna
reader_28
#2
please update eng ver too ^^
vicistar #3
Chapter 9: Eng version please
reader_28
#4
Chapter 7: please update on eng ver too ^^
dazaasxorm127 #5
When are you going to update the english ver.?
Nowisgood3
#6
Don't you want to update the English version anymore?