IT'S OUR FATE (MALAY)

Description

Okay finally I'm going to make a comeback! Setelah sekian lama saya menyepikan diri *ceh padahal laptop rosak ni pun guna abang punya* akhirnya saya dapat idea untuk fanfic..... baru! Meh bagi tepukan. Walaupun saya bukanlah seorang author-nim yang bagus or ada idea yang menarik tapi jalan cerita saya, berdasarkan imaginasi saya dan diambil daripada life sebenar. Eceh adaptasi ke ni hm poyo! SAYA TAK COPY ORANG LAIN PUNYA STORY OKKKKKK.

My new fanfic! IT'S OUR FATE!

Tajuk tak gempak mana tapi alaaaa setakat boleh cari makanlah hehehehe.

Poster pun belum siap! Dey apalah author-nim ni! 

 

 

 

 

MAIN CAST

 

OH SEHUN

 

PARK SHINHYE (AS YOU)

 

 

 

Okay let's see our foreword!

Foreword

One day...

 

"Shinhye ah, saya nak awak pergi Busan and tengokkan project kat sana. Since awak dah dinaikkan pangkat ni, saya letakkan sepenuh kepercayaan saya pada awak and jangan lupa jumpa supplier kat sana nanti. Saya akan email kan alamat supplier tu ASAP," -Encik Dong Hoon.

 

Park Shinhye. Gadis yang baru sahaja dinaikkan pangkat setelah lima bulan bekerja di syarikat yang gah di Korea Selatan.

 

Namun, dia hanyalah seorang gadis biasa yang berusaha untuk mencari rezeki demi menyara dirinya dan juga keluarga.

 

Ya. Keluarga. Dia bukannya berasal daripada keluarga yang mewah. Yang boleh beri apa sahaja sekiranya dia mahu. Sewaktu menyambung pelajarannya di Universiti Seoul, ibu bapanya terpaksa bekerja keras untuk menanggung pelajaran anaknya di Universiti. Oleh sebab itu, Shinhye belajar bersungguh-sungguh dan ingin membalas jasa kedua ibu bapanya dengan menghadiahkan mereka segulung ijazah.

 

Namun, itu bukan permulaan cerita ini. Tetapi...

 

 

BUSAN, KOREA.

 

"Weh cun sia awek tu," -Sehun.

"Boleh go gak ni. Not bad, nampak ayu fuhhhh" -Baekhyun.

"Oi Sehun... aku bet kau dapatkan dia." -Kai.

"Gua terima bet lu bro," -Sehun.

 

Oh Sehun. Seorang pilot dan juga seorang playboy yang cukup famous di lapangan terbang dan dikalangan pramugari-pramugari yang cukup hotz dan cunz meletopz! Dek kerana wajahnya tampannya yang cukup dikira perfect, ketinggiannya, dan senyuman manisnya mampu membuatkan semua wanita disekelilingnya jatuh pengsan jika dia mengayat sedikit! Wow!

 

Tetapi tidak untuk seorang gadis ini...

 

"Hi! Nak number phone please," -Sehun.

"Sorry. Saya tak kenal awak so please don't disturb me!" -Shinhye.

 

Sehun tidak mengalah.

 

"Awak follow saya ke?!" -Shinhye.

"What?! This time like seriously I don't ing follow you!" -Sehun.

 

THIS IS FATE.

 

TAKDIR YANG TELAH BERUSAHA KERAS UNTUK MEMPERTEMUKAN KITA. SEMULA.

 

"Awak ada skandal dengan dia kan?!" -Xiumin.

 

Selepas balik daripada Busan, kehidupan Shinhye mula berubah.

Bukan berubah kepada kebaikan. Malah kehidupan gadis tersebut semakin sulit dengan adanya kehadiran jejaka tersebut!

 

"Perhaps do I like you?" -Sehun.

 

Adakah kehidupan Shinhye akan kembali seperti sedia kala setelah mengenali jejaka bernama Oh Sehun ini yang banyak membawa masalah dalam hidupnya?

Apa akan jadi padanya selepas ini?

 

Tunggu saya update dan jangan lupa subscribe,

 

IT'S OUR FATE!

Comments

You must be logged in to comment
Minmin #1
Chapter 14: Yeay..u update!! Again, i read it again from chapter 1.nmpak sgt free xda kerja kan?haha No la, ur story best..baca bnyk kali pun still best..tq2?
Athena66
#2
Chapter 13: Thanks for the update...looking forward for lovey dovey time of Sehun and Shin hye
Minmin #3
Chapter 13: Waaa..lamanye xupdate..tiba2 surprise keluar update notification.. end up, me baca balik dari awal chapter.. please, update lagi Authornim..hehehe
Athena66
#4
Chapter 13: Haha Sehun jual mahal pulak... Shin Hye will be disturb by his behavior. Haha really sad and funny at the same time.. Amazing make me more anxious to know what happen next.
Athena66
#5
Chapter 12: Wow best ya cerita ni.. But Sehun propose when Shin Hye still have not solve her problem. What is wrong with Xiumin?..looking forward to what happen next. Awesome story dear.
farhanifaizal #6
Chapter 12: best!!! boeklah ayat.....nanti update lah lagi...tak sabar nak dengar sambungannya pulak..... jalan cerita okay and menarik... nanti update lagi yee..
Minmin #7
Chapter 10: Sempoi ja baca..update!update!
aleya- #8
Chapter 4: Citer nya bagus.tdk sabar mahu baca part sterusnya. bagaimana nnti reaksi shinhye n sehun bila mereka bertemu..author fighting