Only One Day

Please Subscribe to read further chapters

Description

“Please keluar dengan saya? Satu hari pun tak apa. Saya tak kisah. Janji awak keluar dengan saya. Tolonglah…” Rayu Sehun sampai pegang-pegang lengan segala. Rimas betul. Lelaki ini memang tak reti bahasa dan tak reti putus asa agaknya.

Ini kali ke 257 sehun pinta perkara yang sama dan ini juga adalah kali ke 257 Sehun kena reject. “Tak nak.” Irene tetap berdegil dengan pendiriannya. Tajam matanya mengerling Sehun sambil dia menggigit ais yang dikaut dari cawan kertas yang telah kosong. 

 

Memang pelik rasanya bila Oh Sehun, jejaka self-proclaimed yang kata diri dia handsome, tinggi dan baik tiba-tiba mahu couple dengan Irene. Semakin Irene mahu mengelak, akhirnya mereka semakin rapat! Apakah Sehun ikhlas mahu berkawan dengannya atau sebenarnya jejaka itu punya agenda tersendiri?

Foreword

Sekarang ni saya makin cenderung buat pairing exoredvelvet pulak. Tengok photoshoot Irene dengan Sehun tu macam best pulak. huhuhuhuhuhu....

FOR SOME REASON SEMUA FIC DI AFF AKAN SAYA SET KEPADA SUBSCRIBERS ONLY. JIKA ANDA MAHU MEMBACA TANPA SUBSCRIBE, SILA BACA DI WATTPAD SAYA. ;)

Comments

You must be logged in to comment
TisyiaKpopper #1
Chapter 1: You are a good writer
nhmuhammad #2
Chapter 2: Bestnyeee..update soon pleaseeeee...
Seasony
#3
Chapter 1: Satu chapter dah mcm baca 3 chapter. Panjang ^^ tapi puas baca. Goodluck authornim.
Syifiqifa01 #4
Chapter 2: Wahhhh... so sweet!!! Best nye dpt boyfriend cenggini..