Authored (19 fanfics)

Sort: Latest
/
Newest
/
Views
/
Subscribers
/
Votes
/
Comments
/
Alphabetical
/
Chapter Count
/
Word Count

8 Makes 1 Kurma (ATEEZ Dibulan Romadhonnn~)

By Wonsik_Sai Updated
Characters ATEEZ OT8 Dan Mungkin Ada Lah Tetamu Lain
With 1 chapters, 1 votes, 400 views, 1 comments, 1972 words

Melihat dari keadaan semasa, 8 anak muda yang berasal dari mana-mana mereka duduk sebelum ini berhasrat untuk menjalankan perniagaan kurma di sekitar Sungai Petani sepanjang ramadan. Dan ini reaksi para peniaga di bazar ramadan yang ditemu ramah sebentar tadi: SANtana_RWA: Kurma? Laku ke niaga kurma kat bazar tu? WOOMakAiGorgos: Weh. Orang niaga Nasi Ayam pun tak laku, ada hati nak niaga kurma. JOONGJOONGinai: Saya ingin menekankan disini bahawa kami menerima sesiapa s

Oh! Mawar Khayalan

By Wonsik_Sai Updated
Characters Yunho x Miya (OC the Yunhopower) dan member ATEEZ yang lain sabajap Si Penaip nak menaip...
With 3 chapters, 1 subscribers, 420 views, 1 comments, 4846 words

"Oh mawar khayalan Bawaku terbang tinggi Jauh di dasar awan Dari duniaku yang..."   Tahun 2012 ni mana wujud Tiktok? Zaman tu pun Twitter tak naik lagi. Smartphone? Mana ada iPhone. Yang ada cuma Samsung Corby ja. Tapi kalau kawan? Entah... Cari takkan jumpa. Tapi ada ja yang selalu ada dengan Miya waktu susah senang. Kalau nak cerita pasal si mam

Ramadan Equation SEASON 2: PKP (Perintah Kawalan Puasa)

By Wonsik_Sai Updated
Tags  malay   shinee   taemin   exo   kai   commedy   leo   hyuk   btob   vixx   hakyeon   ravi   ken   hongbin   sanghyuk   jaehwan   taekwoon   nnn   seventeen   kimmingyu   wonsik   joshua   islamic   ikon   jeonghan   scoups   gugudan   theboyz   verivery   ateez   groovl1n   xydo   coldbay   chillinhommie 
Characters VIXX, Jelpi Island dan GROOVL1N FLEX. Bersama-sama retis dan grup yang bakal ditag.
With 11 chapters, 1 votes, 14 subscribers, 860 views, 14 comments, 12079 words

Keenakkan buah kurma dari timur tengah. /Bisik/ Yusuf Tayoob~ Kelazatan buah kurma yang tiada tangdingannya. /Bisik/ Yusuf Tayoob~ Kurma KeYonggukkan, Hajj Suho, Bugi JR, Cha Diva, MemeKwang dan banyak lagi. /Bisik/ Yusuf Tayoob~ Pastinya menjadi pilihan di bulan Ramadan yang mulia ini. Edaran esklusif... /Bisik/ Nakamoto Yuta~~

Al-Kisah Si 'Sado' Duyung

By Wonsik_Sai Updated
Characters NUEST Baekho, OT5 dan si pembaca, YOUUUUUU~
With 4 chapters, 1 subscribers, 730 views, 1 comments, 8520 words
Status Subscribers Only

Tersebutlah al kisah seekor jejaka yang 'tamvan dan mantav' dari sebuah kepulauan di dalam laut yang nawaitunya ingin mencari ibunya di daratan tetapi dia sangat 'mantol' sebab tak tahu apa-apa pasal dunia manusia... Bertemu pula dengan seorang gadis yang kaya lagi berjaya walaupun hidup terumbang-ambing sebab keluarganya umpama anak kera disusukan, anak sendiri kau campak dalam Sungai Lui. Kehidupan apakah yang bakal ditempuhi oleh Kang Dongho A.K.A

Bunga Terakhir (Amboi Tajuk Klise Bebenor)

By Wonsik_Sai Updated
Tags  apink   comedy   friendship   malay   romance   schoollife   namjoo   btob   sungjae   vixx   bts   nayoung   taehyung   gugudan 
Characters Apink Namjoo, BTS V, VIXX Hyuk, gugudan Nayoung, BTOB Sungjae, 95 liners
With 20 chapters, 1 votes, 18 subscribers, 1710 views, 18 comments, 17580 words
Status Subscribers Only

Benda yang paling manusia takut selain masuk mahkamah dan cicak: masa depan dan hilang keseronokan semasa di bangku sekolah. Ye ke?   Namjoo, seorang gadis yang sukar melupakan masa indahnya di sekolah. Ditemani Taehyung, seorang jejaka misteri yang amat menyukai Namjoo sejak di bangku sekolah. Umpama Mak Cun dan Pak Akob, bersama rakan seperjuangan meniti hari menjadi belia yang berwawasan, berkalibel dan... Banyak masalah? Oh! Dan tak lupa jugak ki

Ramadan Equation: VIXX Dapat Hidayah! + EXTEND [VIXXTRA!]

By Wonsik_Sai Updated
Tags  comedy   friendship   malay   exo   nuest   leo   hyuk   btob   vixx   hakyeon   ravi   ken   hongbin   bigstar   24k   sanghyuk   jaehwan   taekwoon   wonsik   islamic   islamik   gugudan 
Characters VIXX, gugudan (jiran sebelah), kelibat 2k12 boygroups termasuk EXO, B.A.P, BTOB, NU'EST, Cross Gene, 24K, 1OO%, Big Star dan para jemaah yang lain
With 20 chapters, 3 votes, 24 subscribers, 1860 views, 43 comments, 11994 words
Status Completed

"Woi! Mana ais krim aku?!" "Alamak! Minyul makan depan aku. Sabo..." "Alaaa.. Bagi laa kat kitew ayam gowlek half pwice. Abang kan encem." "Rindu nak main dengan Bontot... Haram jadah aih!" "Aku rasa aku dah dapat hidayah la..." "Kalau awak nak tau, ni la geng meriam buluh yang paling berjaya kat Sungai Petani." Ye puan puan dan tuan tuan, inilah situasi yang bakal dilalui oleh enam jejaki- eh? Jejaka sebenaqnya bagi menghadapi hari hari puasa s

Dumb Move (REWRITE FROM "LOVE + HATE = ?")

By Wonsik_Sai Updated
Tags  comedy   jonghyun   key   minho   onew   romance   seulgi   shinee   taemin   yeri   smtown   joy   wendy   irene   redvelvet   taeminxyeri 
Characters Taemin, Yeri and all SHINee RedVelvet members
With 6 chapters, 1 votes, 24 subscribers, 500 views, 1 comments, 6637 words
Status Members Only, Subscribers Only

If our flowers on the wrong path, it doesn't mean that our destiny is in different way...

NUDOPHOBIA? (English Version because Si Penaip have another Malay Ver. Wuuu~)

By Wonsik_Sai Updated
Tags  angst   dongho   fluff   romance   originalcharacter   ocs   baekho   nuest   ocgirl   nuestbaekho   kangdongho   kangbaekho   baekhoxoc   ocgirlxbaekho 
Characters NU'EST Baekho and O/C
With 3 chapters, 24 subscribers, 410 views, 11254 words
Status [M], Completed, Subscribers Only

NUDOPHOBIA? (Versi Melayu sebab Si Penaip ada buat versi inggeris wuuu~)

By Wonsik_Sai Updated
Tags  angst   fluff   malay   romance   originalcharacter   ocs   baekho   nuest   nuestbaekho   malayfanfic   kangdongho   melayu   kangbaekho 
Characters NU'EST Baekho and O/C
With 3 chapters, 1 votes, 86 subscribers, 900 views, 1 comments, 10096 words
Status [M], Completed, Subscribers Only

Problematic On Rate-M's

By Wonsik_Sai Updated
Tags  angst   leo   hyuk   vixx   hakyeon   ravi   ken   hongbin   vixxxoc 
With 6 chapters, 1 votes, 115 subscribers, 2410 views, 1 comments, 7466 words
Status [M], [TW], Members Only, Subscribers Only

Stupid Game

By Wonsik_Sai Updated
Characters VIXX Hongbin, Ravi, N, Ken, Hyuk, Leo, Jae(Lee Jaemi)[OC/you], Sun[OC], Ttae[OC]
With 6 chapters, 2 votes, 65 subscribers, 980 views, 3 comments, 19792 words
Status [M], [TW], Completed, Members Only, Subscribers Only

What Is The REASON Of LOVE

By Wonsik_Sai Updated
Tags  angst   donghae   eunhae   eunhyuk   romance   superjunior   you 
Characters Lee Donghae Lee Hyukjae (eunhyuk) and You
With 13 chapters, 25 subscribers, 2000 views, 11063 words
Status [M], Completed

Our Record

By Wonsik_Sai Updated
Tags  friendship   ot6   leo   hyuk   vixx   hakyeon   ravi   ken   hongbin   basedonmv 
Characters VIXX members
With 3 chapters, 5 subscribers, 640 views, 7025 words
Status Completed

"Ravi hyung, what we gonna do now? I need more candies to eat.", ask Hyuk while finish up eating his melting ice-cream. He sit on the long chair while look at Ravi that mop the floor around on their port instead of their all-in-one house. Ravi turn his head to Hyuk with a sticky ice-cream on his lips. Ravi look angrily with Hyuk.

Cinta Itu Kejam! Hang tau dak?! //MALAY FANFIC//

By Wonsik_Sai Updated
Tags  leeteuk   malay   myungsoo   romance   superjunior   kyungsoo   ravi 
Characters Super Junior Leeteuk, VIXX Ravi, Han Jiyeon~O/C
With 5 chapters, 3 subscribers, 850 views, 1 comments, 13389 words
Status Completed

"Cinta Itu Kejam! Hang tau dak?!", Jungsoo bertindak memarahi Jiyeon. Jiyeon tergamam sebentar. Air matanya masih menitis sehingga jatuh ke bumi. Dia tahu dia dah khianati cinta Jungsoo dan mencintai Wonsik. Tapi dia berbelah bahagi untuk mencintai Jungsoo atau Wonsik. Dia tahu, Wonsik takkan kembali...

Lovable Lion

By Wonsik_Sai Updated
Tags  leo 
Characters VIXX Leo and OC/ YouIn Jung
With 1 chapters, 3 subscribers, 400 views, 2978 words
Status [M], Completed

Before An Error (Youth Hurts Ver.)

By Wonsik_Sai Updated
Tags  hara   kara   romance   cyborg   vixx   hongbin   yongji 
With 2 chapters, 4 subscribers, 910 views, 8205 words
Status Completed

BEEEEEEEEEPPPPPPPPPPPPPPP~~~~!!!!!!!!!The sound from a machine that came from a girl's house is broke a peace of silent nature. Even within any nighbour around that house, the sound is clearly heard noisy. She didn't care what happen at outside. All she knows is school and her cyborg friend that she make by her afford. She did

Before An Error (After Dark Ver.)

By Wonsik_Sai Updated
Tags  leo   hyuk   vixx   hakyeon   ravi   ken   hongbin 
Characters VIXX Members = N, Leo, Ken, Ravi, Hongbin, Hyuk
With 1 chapters, 1 votes, 4 subscribers, 970 views, 1 comments, 5030 words
Status Completed

"REAL V! V.I.X.X VIXX IMNIDA... KAMSAHAMNIDA....", shout the six handsome flower-boy while wave their hand to their fans in front of them. They bows as their thanks while give their fly-kiss to ST★RLIGHT and get off from the stage. When six of them is take out their microphone, Hongbin look at N while said, "N Hyung, I will be late to go back to Korea. I want to meet my friend at here tommorow.". N supprisingly hear what Hongbin saying and asking angrily, "Neo mwoya?!

Race or Pass? (REUPLAD FF)

By Wonsik_Sai Updated
Tags  amber   friendship   fxband   kpop   krystal   request   schoollife 
Characters 1st ff: f(x) Amber & Krystal, A Pink Eunji, SJ Donghae, SHINee Jonghyun, SJ-M Henry and EXO Lay
With 3 chapters, 5 subscribers, 580 views, 4997 words
Status Completed

Amber.. Are you OK?

Penunggu ULZZANG //MALAY ONE-SHOT FANFIC//

By Wonsik_Sai Updated
Tags  fxband   horror   luna   malay   funny   vixx   ravi 
Characters VIXX Ravi & f(x) Luna
With 1 chapters, 5 subscribers, 900 views, 3 comments, 2416 words
Status Completed

Sudah bertahun-tahun aku meninggalkan rumah pusaka arwah atuk dan nenekku, kini aku kembali ke rumah itu dengan langkah kanan. Terlihat rumah pusaka ini sudah penuh dengan barang-barang yang sudah aku sekeluarga pindahkan dari rumah lamaku.. Tidak jauh, jaraknya cuma 500meter dari sini. Tapi disebabkan jalannya sempit dan banyak barang yang perlu dibawa, kami terpaksa menyewa lori untuk membawa barang-barang yang berat.