B.A.P Comeback !

 

Check them out guys. This is soooo LIT !

 

 

 

Fokus saya untuk menulis hari ni terganggu kerana B.A.P (Tak ! Saya tak salahkan diorang.) Salah saya sebab tak boleh kawal fangirling yang terlalu kuat ini. I just can't ! /nangis di bucu bilik/ Saya suka sangat-sangat dengan comeback kali ni. Macam biasa, B.A.P tak pernah mengecewakan.

Tengok MV HONEYMOON  hari ini buat saya teringat masa zaman awal debut mereka dulu. Saya mula jadi Baby since era One Shot dan sejak hari tu, saya tersangkut dengan mereka sampai sekarang. Tak menyesal ! Serius ! Dah bertahun masa berlalu. Tak sangka. Mereka pun dah jadi makin dewasa dan dah makin improve. Improve a lot ! I'm a proud BABY.

Suka lirik lagu ni.  Saya tak rasa ianya pasal cinta sebaliknya lebih kepada motivasi hidup. This is so B.A.P ! Overall, Honeymoon memang bagus! Music video cantik, visual on point, vocal dan rap yang tak pernah mengecewakan, muzik yang catchy plus lirik yang bermakna. Perfect !

 

P/S : Maafkan saya sebab meluahkan perasaan di sini. Saya cuma nak berkongsi rasa dan korang pun boleh jugak nyatakan pendapat korang kat sini:) Hehe^^

 

 

Comments

You must be logged in to comment
harryniel
#1
I feel you T-T btw saya nak mengaku yg saya pun sukaaaaaa kan bap! I'm a really new fan since wake me up era! I already listened to all of their album and seriously memang jjang! Tak menyesal jatuh cinta dgn diorang walaupun rasa dah lewat sangat.. They already 5 years and saya baru nak stan hahahaha i really love them
matoki_96
#2
I FEEL YOU
whitelove
#3
Feel like a honeymoon ♡