Happiness[MALAY FANFICTION]

Please Subscribe to read further chapters

Description

Kim Teahyung atau lebih dikenali sebagai V adalah salah seorang budak popular di sekolah dan ahli kumpulan BTS iaitu kumpulan kingka di JMH High School dan sangat suka memperlekehkan budak yg miskin.Yelah dia merupakan anak tunggal keluarga Kim yang terkenal dengan kekayaan mereka.

Jung Minha adalah salah seorang pelajar di sekolah itu.Biarpun dia seperti murid biasa tetapi dia adalah Jung Minha anak perempuan kedua keluarga paling kaya di Korea Selatan iaitu Jung Group.Memang dia anak orang kaya tetapi dia tidak menunjuk kekayaannya kepada orang lain terutama rakan sekolahnya yg menganggap dia hanya murid biasiswa.

Disebabkan oleh satu kejadian,mereka berdua terikat.

"Aku tidak percaya appa aku nak kau jadi isteri aku.kau bukannya cantik."Teahyung tidak tahu hanya oppa-oppa Minha sahaja pernah melihat wajah Minha yang cantik bak bidadari yang jatuh dari langit.

 

Foreword

Ini adalah fanfiction kedua saya dan yg first dlm bahasa melayu.Fanfiction pertama saya x berjalan lancar.So saya mulakan fanfic ini.

Ini dari idea saya dan jika ada cerita yg hampir serupa itu hanya kebetulan.

Saya berterima kasih untuk segalanya.maaf jika subcribe itu menyusahkan.saya cuma ingin tahu jika cerita ini disukai.jika anda tidak suka just unsubcribe saje x susah pun

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet