Cik Tebusan & Encik Perompak

Please Subscribe to read further chapters

Description

 

"You will be my one and only hostage...forever."

 

Niat Hani untuk mengeluarkan wang simpanannya dari bank dan bercuti ke Pulau Jeju bertukar menjadi mimpi ngeri apabila dia dijadikan tebusan serta dilarikan oleh sekumpulan perompak yang tiba-tiba sahaja muncul dan merompak bank tersebut.. Apa yang akan terjadi kepada Hani? Dapatkah dia melepaskan diri dari perompak tersebut serta bercuti dengan aman ke Pulau Jeju?

 

 

 

 

"Encik, bila encik nak lepaskan saya?"

"Hmm.. Aku akan lepaskan kau bila aku dah habis belanjakan duit yang aku rompak tu,okey?"

"Biar betul encik? Kalau gitu sampai kita mati pun tak habis 200 juta won tu!!"

"Well, that's the point babeh.. Hahah,"

 

Nah, check put this awesome trailer!

 

 

Foreword

Tercapai jugak hajat nak buat fanfict B.AP + EXID. MUAHAHAH

Sebarang bentuk plagiat adalah tidak dibenarkan dan disini saya tegaskan cerita ni adalah idea saya sendiri,takda kaitan dengan yang hidup atau mati. Kalau sama pun itu cuma kebetulan.

Subscribe untuk pembacaan penuh , upvote kalau anda rasa cerita ni best bagi anda :D. Dan saya sangat-sangat suka kalau dapat berjumpa anda di bahagian komen. Melalui komenlah saya dapat kenal pasti kesalahan saya sebagai penulis dan juga tahu ada cerita dapat sokongan ke tak orzzz sekian xD

Credit trailer to :

and credit poster to :

 

Do check my other malay fanfics :

Helo, Tuan Jackson Wang  

Shaman Girl & Vampire Boy

 YG Babies Chat Group

 Love You, Mr. Unknown!

 Panggilan 12:30

Mister Mafia's Maid

I Am a Killer

My Ex is a Mafia

Eli_Shane
[Cik Tebusan & Encik Perompak] Akhirnya dah tamat pun cerita ni. Terima kasih kepada pembaca yang selalu baca update aku, yang selalu komen dan upvote. Terima kasih banyak! Tanpa anda semua, siapalah aku /lap hingus pakai baju Himchan/

Comments

You must be logged in to comment
mizzfiona_ #1
Sweet sgt2 sampai bersemut skrin.XD
allysara #2
Chapter 28: akhirnya...tamat jugak citer ni.yayyyy!!! *group hug* saya suka penamatnya sbb the whole ceriter ni sebenarnya berasaskan komedi and kidnapping so, it's a perfect ending for me.byk jugak penjelasan yg awak kena buat, nak squeezekan dalam satu ending chapter ni.hahaha.but it's explain a lot.
thank you for sharing and for finishing this story.
it's been an amazing ride.
jarang nak jumpa citer yg fun mcm ni.
best of luck!
whitelove
#3
Wow yongguk
4D_kimV #4
Chapter 27: Lamanya....berkurun tunggu
Burnkookie
#5
Chapter 27: Akhirnya saya dah boleh keluar dari balang kaca semntara menunggu author update XD .. Hakhakhakhak kena awet mcm katak kena bedah lol .. Ngok ja jaehyung tu error jantina ke apa ?? Tulah tak nak sunat lagi . HAHAHAHAHA . Saya doakan authornim agr dipermudahkan segala nya . Fighting my lav author !!!
Kimtaelover #6
Chapter 26: Tu bukan telinga yongguk kan?kan?...tolongla spa2 selamatkan yongguk...kesian hani ngn baby dekat rumah...cepatla update cite ni...cepatla
starlightkim_
#7
Chapter 26: Akhirnya authornim update gak cerita ni.betul ke telinga manusia tu telinga yongguk?tak sangka inspektor mino tu jahat.nasiblah hani selamat.update soon.
khaisara #8
Chapter 26: wahhh~update pon akhirnya

update lagi!!~