Ghost In Love

Description

 

"He is a ghost" 

 

Kisah seorang lelaki yang bukan manusia mencari pembunuh keluarganya untuk membalas dendam. Seorang perempuan yang boleh nampak si hantu ini, tersekat untuk mencari pembunuh si hantu dan keluarga si hantu . Dalam menyelesaikan misi mencari si pembunuh, muncul pulak si misteri, yang menyiasat si perempuan untuk mengetahui kebenaran. Muncul juga si misteri kedua untuk mencari sesuatu yang dimiliki nya dahulu dan.....seorang kawan yang boleh nampak si hantu.  

 

Overdose_Kpopers Present:

 

Lee Miyeon

 

Ren Tae Hun 

 

Park Chanyeol

Lee Sungyeol 

 

Kim Seokjin

Nam Woohyun

 

Ji Yeonhee

 

Yong Junhyung

INFINITE

 

EXO

 

Beast

 

 

 

 

 

 

 

Foreword

Berita Terkini! 

Pada 5 haribulan Februari,sebuah keluarga telah dijumpai dibunuh di Park's Mansion iaitu kepunyaan Park Cugyeol iaitu seorang CEO yang terkenal. Berita ini dilapor setelah seorang sedara dekat mereka yang baru pulang dari USA, Han Jinwoo mahu melawat mereka sekeluarga sebelum pulang USA semula. 

 

"saya memberhentikan kereta saya dihadapan Mansion tersebut. Dengan membawa buah tangan untuk uncle Park saya menekan loceng sebanyak 6 kali tetapi tiada sesiapa yang menjawab. Saya bercadang hendak masuk sahaja memandangkan rumah itu tidak berkunci. Sewaktu saya memasuki di pintu utama, saya melihat rumah itu sangat sunyi dan saya terbau darah yang kuat. Saya agak pelik dan terus berlari menuju ke tingkat 2,3 dan 4. Apa yang saya nampak sangat mengerikan dan saya hampir pengsan di situ" Ujar Han Jinwoo sambil menangis.

 

Didapati mereka sekeluarga dibunuh dengan cara yang kejam. Kini mayat mayat mereka telah dibawa ke hospital untuk dibedah siasat. Polis kini sedang membuat rondaan di sekitar rumah itu dan di kawasan berdekatan kerana pihak polis tidak menjumpai seorang lagi mayat iaitu, Park Chanyeol, anak ke 3 di dalam keluarga Park. Pihak polis sedang berusaha mencari mayat Park Chanyeol yang masih belum dijumpai. Untuk maklumat lebih lanjut sila layari www.#####.com. Berjumpa lagi di nanti hari.

 

 

Miyeon fokus melihat ke arah skrin tv nya.

"Kesiannya dekat keluarga ni! Siapa yang bunuh mereka memang kejam! Tapi...kenapa aku macam pernah tengok ye muka Park Chanyeol ni??" soal Miyeon pada dirinya sendiri sambil menatap gambar Park Chanyeol yang terpampang di berita di tv.

"Dia ni......" Mata Miyeon terus terbeliak seperti nampak hantu. Well...memang nampak hantu pun kan?

 

 

Cerita ni 100% dari otak saya sendiri. Plagiat tidak dibenarkan! Jika ada cerita yang sama ia hanya kebetulan. Saya dapat inspirasi dari mv B.A.P stop it.

 

Poster & background credit to:

FlowerBoy! – graphics and MieyFishy

 

D U L C E N T Graphic Shop Ft. EXO ll OPEN BATCH THREE 

  

 

 

Thank you for the amazing poster & background ^^ I really love it!~~~

 

~GHOST IN LOVE Trailer~

Credit to:

Pastel Productions

 

GHOST IN LOVE (TRAILER)

 

-AUTHOR TAK TAU MACAMANA NAK LETAK VIDEO KAT SINI ><

               

 

Overdose_Kpopers
Author nak beterima kasih kepada semua readers yang comment, upvote dan subscribe, walaupun readers tau yang author ni bengong sikit. Terima kasih banyak2 *bow

Comments

You must be logged in to comment
pikahbajet #1
Chapter 26: akhirnyee jumpa jugak
luhan_07_exo #2
Chapter 25: haha,really seungri?kucing cirit-birit je pun
pikahbajet #3
Chapter 25: kucing cirit????hahhaahha , lawak betoi...
b2stFanz
#4
Chapter 25: ahahahahah adoyaiii..caring tul dia kat kucing tu
aquariusxpisces
#5
Chapter 25: hahahahah anak kucing cirit-birit
aquariusxpisces
#6
Chapter 24: Fuiyoooo~ gilaaa lhh
diyanaNM #7
Chapter 23: Update soon unnie, story awak daaaebaaak ! Cant waait !! ^_^
aquariusxpisces
#8
Chapter 22: Kesiannyaa....lipas yg tk bersalah menjadi mangsa... hahahah tapi lawak gila ckgu diorang,, biar kne mkn anaconda hahaha
Overdose_Kpopers
#9
Chapter 22: Oh macamtu ><. Thank you Aira_LYF ><.

Kesian semua serangga tu >_< #chichisakura99