Night Tutor

Please Subscribe to read further chapters

Description

Hac9W8M.jpg?1

Kim Jejae merupakan seorang gadis belasan tahun yang sangat pintar membuatkan dia bekerja sebagai seorang tutor persendirian pada waktu malam. Dia pernah diambil bekerja sebagai tutor kepada seseorang yang berkedudukan tinggi. Malangnya, seseorang itu telah mati setelah seminggu Jejae ke rumahnya. Namun, tiada seorang pun tahu akan punca kematiannya. Kai pula ialah seseorang yang akan bertukar kepada seekor serigala jadian apabila menjelang waktu malam. Keluarganya tidak mengetahui akan hal tersebut kerana Kai merupakan anak angkat mereka dan dia tidak akan pulang ke rumah setelah jam 10 malam. Kai juga mempunyai seorang abang yang sama sepertinya tetapi abangnya menyuruh untuk menyembunyikan identiti mereka daripada semua orang demi kebaikkan semua.

 

   "Boleh tak saya tukar waktu mengajar pada waktu malam?"

 

   "Tak! Saya hanya akan terima tutor pada waktu siang sahaja."

 

Apa yang akan terjadi apabila Jejae, seorang tutor persendirian pada waktu malam diupah untuk mengajar Kai, seekor serigala jadian yang tidak boleh memunculkan dirinya pada waktu malam? Mengapa Jejae hanya mengajar pada waktu malam sahaja? Ada rahsia disebalik itu ataupun hanya kebetulan?

Foreword

Tajuk cerita : Night Tutor

Tarikh mula : 27/2/15

Tarikh akhir : -

Status : Chapter

Khas untuk : Kris VS kai EXO XOXO - nickynick's writing contes malay 

iAHqn45.jpg

 

a/n: writing contest again yaw! xD kali ini saya buat fanfic yang agak lain sikit daripada fanfics saya yang sebelum ni. Saya tertarik dengan contest ini sebab nak banyakkan lagi fanfic tentang Kai and Kris in malay. "Tujuan saya membuka shop ni adalah , saya sedikit annoying bila tak de satu pun cerita pasal kris atau kai yang malay ." see? tak banyak pun fanfics Kai and Kris in malay... so, siapa yang berhajat untuk menambah lagi fanfics tentang mereka berdua, bolehlah join contest ni~

 

 

 


Credit to: Hana [CaramelStory]for the first poster

iv163KAiLl0o7.png

c h o c o h o l i c a  for the second poster

xaOfj3v.gif

 

Previous poster:

ShiningStar99
chapter 7 is out!

Comments

You must be logged in to comment
amalinnasuha07 #1
Chapter 8: Update soon
ExoLover01 #2
Chapter 8: Update soon
XianaXelxia #3
Yoo!nk join!nak join!wahai authornim yang tercinta,nak join bleh?nak join writingcontest gak...huhuhu~i nak join gak...*nangis*saje ja x nk click link tu...*degil*by the way...NAK JOIN!!!
saranghae_xo #4
Chapter 7: kenapa Youngji macam berdendam je?
update soon authornim!
Yihyun
#5
Chapter 7: Update soon~
Authornim fighting! ^^
Kuangsu
#6
Chapter 6: Mana ad lupe~ ff ni best!"^^ keep it up, author!^^
NizNisrina12 #7
Chapter 6: sikitnyer.. tpi x pe >_<
ExoLover01 #8
Chapter 6: update soon....
luckyfree
#9
izzzz.... wuuuu... awesome gile buat citer baruuu...