'Please Take Care Of Yourself'

Death Curse
Please Subscribe to read the full chapter

 

          “Alahai, kenapalah jadi macam ni? Awak berlatih banyak sangat sampai boleh pengsan,” Eunji merungut-rungut sendiri sambil membantu CL untuk berdiri.

 

          CL pula hanya mengangguk sahaja, tidak larat dia mahu berkata-kata. Jungkook juga turut serta untuk membantu. CL kemudian diletakkan pada tandu, lalu diusung oleh ahli-ahli St. John ke bilik rawatan.

 

          “Ingat apa saya cakap tadi, jaga kesihatan awak!” Eunji sempat menasihati CL lalu melambaikan tangannya.

 

          “Awak tu pun Eunji kena jaga kesihatan. Nanti kalau pengsan, terpaksa saya yang bawa awak pergi bilik rawatan sekali lagi,” entah dari mana datangnya, tiba-tiba sahaja Kai berada di belakang Eunji dan Jungkook. Eunji mencebik kepada Kai, terasa benar dia dengan sindiran Kai.

 

          “Eunji, kau pengsan ke sebelum ni? Kenapa tak beritahu aku? Kenapa kau boleh pengsan? Dekat mana?” Jungkook yang terkejut dengan kata-kata Kai terus sahaja bertanya soalan bertubi-tubi kepada Eunji sambil tangannya membelek-belek badan Eunji.

 

          “Amboi, kau ingat ni rancangan Melodi ke apa. Eunji pengsan sebab dia ada sedikit tekanan. Itulah kau tak jaga kawan kau ni sendiri,” Kai menjeling ke arah Jungkook lalu buat-buat mahu menyiku kepala Jungkook.

 

          “Tak apalah, saya okey je. Cuma perlu rehat sekejap untuk tenangkan fikiran,” Eunji tersenyum tawar. Risau benar juga kawan-ka

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
hana_raeee
how was the story? :D

Comments

You must be logged in to comment
uaenaland #1
*seperti itu
Oh ya salam kenal saya IU fan yang kebetulan baca ini fanfic .. dia disini tidak terlalu melakukan kesalahan tapi di balas segitu dan teman teman yang lain juga kasihan ... kan itu cuma kenakalan remaja biasa .. tapi tak apalah fanfic nya bagus kok unik dan menarik
uaenaland #2
Wah seram tapi si kembar nya crazy , keren sih
Tapi kenapa masalah kecil kok sampai dendam sepeeti itu ?
Minah sangat seram
Qee_Ha
#3
Chapter 1: ♡♡♡♡♡♡>♡<♡♡♡♡♡
suehaila #4
Chapter 62: Bestt fanfic ni unik...
KertasUngu
#5
wahhhh!!!!!!!!!!
aquariusxpisces
#6
Chapter 62: Jinjja daebak! Meremang bulu roma
lipstick_gun
#7
Chapter 62: BEST ! Tak pening pun baca ^^ <3
misz_dina #8
Chapter 62: Citer yg BEST.....like it
miss_almond #9
Chapter 63: Hanye memerlukan mase 1 mlm utk mnamatkn pembacaan . great !
bubble_na_baebeul #10
Chapter 63: Sya lebih ska genre horror..bleh x buat citer yg btul btul menakutkan ..anyway.ill try to read your hibi's cus love..fighting