Girlish Boy And His Alien

Description

Jungkook-BTS-image-jungkook-bts-36220886

 

Jeon Jungkook

     Jeon Jungkook merupakan pelajar pertukaran dari Busan. Dia seorang yang sangat comel dan meminati drama apatah lagi Kpop!! Kumpulan feveret dya yang lain tak bukan Big Bang. Tapi! Dlm diam dia suka berlatih tarian daripada kumpulan idola perempuan. Namakan saje semua dia boleh!

 

 

-Kim-Taehyung-V-v-bts-35280772-500-370.j

 

Kim Taehyung

       Kim Taehyung atau nama feymes V merupakan budak pelik tetapi popular. Dia rapat dgn 'social butterfly' Jimin. Akibat kemalasan (dan sebab musabab yang tidak diketahui) nya, dia dikekalkan di kelasnya tahun lepas. Dia jugak playboy yang diiktiraf tapi dia lebih dikenali sebagai budak Bi yang diminati dan disayangi pelajar Woolim High.

 

 

tumblr_n2fdyvG8I81shn0txo1_500.jpg

 

Park Jimin

       Park Jimin merupakan budak paling pendek (di blok Namja) dalam kelas 201 dan paling popular sebab sangat peramah dan ceria. Sikap peramahnya membuatkan semua pelajar Woolim High mengenalinya. Dari emo,popular,sosial,pelik, namakan je semua kenal dia. Bukan itu sahaja, dia merupakan tulang belakang sekolah. Maklumlah, hampir semua pingat dan piala tertera nama Park Jimin.

 

 

tumblr_mzd8svZwoX1sq411to1_500.jpg

 

Min Yoongi

       Min Yoongi a.k.a Suga merupakan kawan online Jungkook yang cool tapi gila-gila bila hyper. Sebelum dia pindah ke Woolim High, dialah anak emas sekolahnya dulu. Dia nie pantang dicabar dan competetive jadi bila tahu sahaja ade orang setandingnya apa lagi.

 

 

large.png

 

Kim/Jeon Seokjin

      Kim Seokjin atau nama ringkas Jin merupakan half-brother Jungkook kerana mereka dilahirkan oleh ibu yang sama. Walaupun ayahnya meninggal sewaktu ibunya curang bersama ayah tirinya, dia amat menyanyagi zuriat mereka iaitu Jungkook dan tidak pernah dia merasakan kehadiran Jungkook sebagai satu masalah atau bebanan. Namun, dia tidak rapat dengan ibu mereka tetapi masih menerima ayah tirinya demi Jungkook. Dia melarikan diri bersama teman lelakinya Namjoon ke Seoul selepas mendapat tawaran ke Woolim High. Tetapi hubungannya dengan Jungkook tidak sekalipun terjejas. Dia menjawat jawatan sebagai Presiden School Council Bahagian Lelaki.

 

 

tumblr_n1l47flwZA1s70o1po1_500.jpg

 

Kim Namjoon

     Kim Namjoon atau nama underground rappernya Rap Monster terkenal sabab caranya yang ala-ala gengster. Ramai yang pada mulanya takut dengan dia sehinggalah mereka mengenali dirinya. Dia juga tergolong dalam senarai orang yang popular. Apabila dengan teman lelakinya Jin, perangai tak ubah macam budak perempuan dengan crush. Manja dan sweet-sweet gitu. Apa sahaja permintaan Jin, semua dia akan tunaikan. Ungtunglah, anak orang kaya.

 

 

799660591.jpg?1376404841

 

Jung Hoseok

      Jung Hoseok atau gelaran popularnya Jhope adalah happy virus. Kalau ada masalah atau dalam kemurungan dialah penyembuhnya. Dia banyak memberi sokong dan dorongan serta nasihat untuk orang yang dalam kesusahan. Mempunyai teman wanita yang 2 tahun lebih muda darinya.

 

 

Wu Nisa (you)

      Wu Nisa, teman wanita Hoseok dan merupakan kawan baiknya juga dari laman sosial yang di-recommend kan oleh kawannya Minjae. Dia mahir berbahasa Mandarin,Korea,Melayu dan Inggeris. Maklumlah, Dia selalu keluar masuk dari Malaysia ke China sehingga dia bersetuju untuk menetap bersama makcik kesayangannya di Korea. Kerana kefasihannya berbahasa (4 bahasa), Woolim High menawarkan scholarship 1 tahun lebih awal dari mereka yang sama umur dengannya. Seorang yang banyak mulut kalau rapat dengan dia tetapi pemalu dengan orang yang lebih tua.

Foreword

Heyyo~ I`m back with new fanfics and not updated the old one xD okay so saya rasa macam nak buat fanfic malay pasal taekook sebab depa susah nak carik dalam bahasa malay and hanya kapel sampingan so yup~ ^^ anyway tajuk tuwh tak tetap dan saya harap korang boleh suggest kan tajuk yang lebih sesuai. dan sapew suggestion dia diterima sila tuntut 150 point karma kat saya. and kalo saya baik hati waktu tuwh maybe yang bagi suggestion lain saya bagi karma points juga. Owh and sori bm tunggang langgang mcm monyet bergayut xD maklumlah 1st time buat chapters fics malay~ Anyway do subscribe and upvote is love *^*

P/S: Wu Nisa itu adalah free karakter so sapa punya bias Hoseok bayangkanlah anda dia xD anyway enjoy and P/S/S: author note maybe berubah after tajuk ditukar anyway do enjoy the ride you will experienxe in this fic~ kay then bye~!! :333

*not proofed read xD

teenbangtan
updated! *^* setelah berzn xD

Comments

You must be logged in to comment
limchiayi
#1
Chapter 9: teringin nk baca tapi story ni belum complete lagi, cerita ni dh tak continue lagi ke?
330nai #2
Chapter 6: nak sangat tau sambungan namjin
KrisHo_12
#3
Chapter 8: comelnya...
seungrin123 #4
Chapter 7: Baru je nak start minat vkook ni..tapi memng comey.ala2 hunhan gitu..eh?! Maaf! Exo lah pulak..btw,nak tanya kat BTS, sepa couple utama erk? Kat exo,hunhan..kat bts? Well,new army lah katakan.x tau apa2 lagi :)
TaeTaeKookKook
#5
Chapter 7: Nomu kiyowo!!!!
Yumileenie
#6
Chapter 7: Kyaaaaa...so cute..
KrisHo_12
#7
Chapter 7: aigoo namjin.. kt hospital pun boleh?? kesian jungkook.. haha
taekook alahai comelnya.. betul ke jhope yg sruh ke tae sesaje je?? haha
fatimdoki
#8
Chapter 7: ahh~ atas katil hospital pun boleh..huhu...namjin-ah~~~
Taekook time!! wee~