MIA (persahabatan Jungkook, Mark, Daehyun, Kyungsoo) *hiatus*

Description


Persaingan antara cinta dan sahabat



 

Foreword

Kyungsoo, Daehyun, Jungkook dan Mark merupakan kawan karib sekampung, membesar bersama-sama, mengenali dunia sambil memimpin antara satu sama lain, belajar apa itu erti persahabatan sebenar. 

12 tahun berlalu

Masing-masing lupa akan erti persahabatan yang pernah dibina bersama, leka dengan dunia yang mengejar kemewahan namun seseorang bernama Mia kembali untuk membina apa yang dia sendiri runtuhkan. Persahabatan. 

Siapakah Mia? 

"Aku tahu siapa yang Mia suka" 

"Kau jangan nak buat ikut suka hati kau je! Bukan kau seorang yang ada hati kat Mia"

"Mia tak pernah sukakan aku, malah antara kita semua, aku yang paling tak rapat dengan dia"

"Aku suka dia, dan aku akan pastikan dia milik aku"

 


Cerita ini adalah rekaan semata-mata, tiada kaitan dengan yang hidup ataupun sudah mati. jikalau ada, ia hanyalah kebetulan. sebarang alamat dan nama tempat yang digunakan adalah rekaan dan bayangan penulis.

Galaxy Graphic Shop 

Comments

You must be logged in to comment
k-hope
#1
Chapter 4: Best giler citer ni...Dah habis ehh cuter nie??
hyun_k #2
Chapter 3: First time bce fics melayu tp best jgak fics ni ek anyway...hwaiting!!!^^
LeeYeonRin
#3
Chapter 3: Saya dapat rasakan apabila mereka berempat bertemu semula.
T_T
Update cepat!
Tak sabar!
galaxy_here
#4
Chapter 2: daebak.
saya selalu tnggu unnie update.
hwaiting ya.
mieyhyun
#5
Chapter 1: Update soon =)
ELFlisa #6
cant wait for the update~~~...