Pretty Girl

Please Subscribe to read further chapters

Description

 

Dia Si Cantik yang selalu menjadi bualan ramai, Dirinya yang cukup sempurna menyebabkan dia adalah tarikan utama di sekolah mahupun di luar sekolah. Si Cantik yang disayangi ramai dan dipuja. Si Cantik yang menyerlah dalam semua bidang di sekolah. Si Cantik yang menakluki hati lelaki yang aku cintai, Malah senyumannya juga menjadi kegemaran ramai cukup sahaja dengan itu dia adalah seorang gadis yang cukup sempurna.

 

Semua orang memanggil aku Si Hodoh dibandingkan Si Cantik yang mempunyai senyuman cantik aku pula tidak suka tersenyum seperti dia. Jika dia disayangi ramai aku pula di benci. Jika di mata manusia dia seorang yang sempurna aku pula hanyalah hiasan yang tidak bermakna. Jika sahaja dia menyerlah dalam semua bidang di sekolah aku pula yang tercorot. Si Cantik selalu menjadi tumpuan tapi tidak bagi aku Si Hodoh yang langsung tidak dipandang. Aku pula gadis yang tidak sempurna.

 

Jika sahaja aku Si Hodoh boleh menjadi seperti Si Cantik.....

 

 

 


 

 

Aku Si Hodoh yang mengimpikan mimpi indah ingin menjadi seperti Si Cantik yang disukai ramai dan disayangi ramai, Aku selalu mengimpikan untuk mempunyai hampir semua yang Si Cantik ada tanpa aku sedari aku telah menjadi yang paling teruk......... malah lagi teruk dari diri aku yang sebelum ini.

 


 

 

Tajuk: Pretty Girl

Watak-watak: Bae Suzy (Si Hodoh), Jung Krystal (Si Cantik), Oh Sehun (EXO), Kim Jongin (EXO) , EXO, Miss A, F(x) *as cameo*

Subjek Utama: Persahabatan, Keluarga dan Motivasi Diri

Prompt: F(x) - Pretty Girl & 2NE1 - Ugly & Quotes 1

Tarikh mula: 15 Julai 2014

Tarikh tamat: 1 Oktober 2014

Jumlah patah perkataan: 6,872 patah perkataan

 

Author's note: Hi,  you  ni kali pertama saya menyertai writing contest sebelum tidak pernah terdetik untuk saya menyertai mana-mana writing contest sebab saya tiada keyakinan diri untuk menyertai mana-mana contest. Saya tidak pernah mencuba tema persahabatan, kekeluargaan dan nilai murni tapi kali ini saya mencuba.

Saya harap reader sukalah dan fanfic ini mungkin tak sama seperti fanfic saya yang lain sebab ia mengisahkan persahabatan dan kekeluargaan. Nak tahu bagaimana si hodoh menjadi sahabat si cantik subscribe lewr. Meh lah kalau nak baca !!

Subscribe•Comment•Upvote amat dihargai!!! Kamsa //bow//

Update hurm saya update bila saya rasa nak update meh haha tunggu poster siap lagipun contest ni habis bulan oktober lama lagi.

So, Fighthing!! //Throw confenti// Untuk siapa yang nak join boleh klik gambar di bawah.

 


Poster~

Credits to ♥ bєαυтєσυѕ gяαρhι¢s - fσя мαℓαу fαиfι¢s ♥ and ●●● ifyoucan'thang  Thanks for beautiful poster. Waa kejapnya siap. Thanks Hana !!

 

Review~

Thanks and credit to :

Azalea's Moments Review Shop  

EMELLY'S GRAPHIC AND REVIEW SHOP 

❝ D O  °ᵜ°  R D I N A R Y    M E R A K I ❞   ✎REVIEW SHOP_〆 

Mimi's Reviews Shop 

 

Hundotlove
sudah di update maa~ drop a comment guys

Comments

You must be logged in to comment
KeiYin #1
Chapter 6: Great Story.... ^_^
Melting_95 #2
Chapter 6: Siannya suzy takdok partner xD buatlah sequel dgn kai~
lugege_
#3
Chapter 6: Author, buatlah sequel Suzy dgn Kai. Pleaseeeeeeeee.
baekki_kook #4
Chapter 4: What a great story .-.
lugege_
#5
Chapter 4: ALAH NAK TGK SUZY NGAN KAI T.T APA2 PUN TAHNIAH WALAUPUN LMBT CKP
xoxogirl2 #6
Kesian....~>_<~
ainzakaria
#7
Chapter 4: Waaa!!! *big clap* lain sangat cite ni..Ingatkan Sehun akan suka Suzy..
mina_123 #8
Chapter 1: daebak!!srsly memang best.teruskan usaha awk dalam bidang penulisan...
KimTaehyungWifeu
#9
Chapter 6: waaa.. tahniah authornim !!! citer awak ni mmg fab !! rupanyer krystal x lah jhat sperti yg disangka ! oh em jih ~