Elements Warrior

Description

 

 

1000 abad yang lalu, The Fallen adalah sebuah kumpulan yang bernaung tinggi dan bermahajaralela di mata dunia. Kuasa gelap mereka yang berupaya menyedut jiwa manusia menjadikan dunia ketika itu tak ubah seperti boneka. Segalanya dikawal oleh The Fallen.

Namun, sinar harapan mula muncul apabila wujud kuasa lima elemen yanng mampu melawan kuasa gelap The Fallen. Lima elemen ini digunakan oleh lima pengguna yang mengelarkan diri mereka Elements Warrior. Lima mereka ini bangkit melawan The Fallen, dan berjaya memeteraikan kuasa gelap itu di sebuah tempat suci. Lima mereka itu berjaya membuka sinar baru kepada dunia. Nama mereka terukir dalam sejarah dunia.

 

1000 abad berlalu,

Sejarah membuka kisah silam mimpi ngeri lama. Kuasa gelap diseru kembali.

 

Foreword

 

 

 

Awan mula berkumpul membentuk gumpalan besar. Malam mula kelam kala bulan tidak menghadirkan diri. Jampi mantera bergema kedengaran di tokong lama tengah kawasan hutan. Awan mula membentuk bulatan,  lubang hitam terhasil di tengahnya. Api yang menyala sebagai cahaya di tokong terpadam akibat angin mula bermain kencang.Guruh mula mengeluarkan suara merdunya, mantera makin kuat bergema.

PRRRANGGGGGGGGG!!!

 

 

 

 

 

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet