Unexpected

Description

Bagaimana kalau apa yang dijangka oleh Aiza terhadap suaminya bukan seperti yang dijangkakan? Bagaimana jika nyawanya dan nyawa anak mereka menjadi taruhan sebuah permainan nyawa oleh golongan gangster yang tidak berperikemanusian ? Mampukah Kim Minseok menyelamatkan insan yang dicintai atau cinta mereka serta nyawa mereka terkubur begitu sahaja ?

 

 

 

"Life is not always like you expected it to be..Somehow the fact are too bitter to shallow.."

 

 

 

 

 

WATAK UTAMA : 

 

 

Kim Aiza 

"Kerjaya aku adalah kehidupan aku dan aku menyukai perkerjaan aku kerana kepuasan aku membantu orang ramai akan kesedaran bahayanya gangster dikalangan kita..Bahaya memang bahaya tetapi itu la titik pertemuan aku berjumpa dengan dia.."

"Aku berhenti kerja dan kahwin dengan dia atas nama cinta dan ikatan janji setia supaya tiada rahsia diantara kita dan aku percaya dia kerana apa yang aku jangka daripadanya ... namun apa berlaku sekarang ni luar dari jangkaan aku.."

"Aku mengandung..walaupun aku sepatutnya gembira dengan khabar ini..tetapi fakta tentang bapanya meranap kegembiraan aku..Aku benci Minseok..Aku takkan besarkan anak aku dengan persekitaran yang penuh penipuan sebegini.."

 

 

Kim Minseok

"Aku tak berniat nak menipu dirinya tentang diriku yang sebenar tetapi hanya terpaksa untuk melihat kau bahagia disamping aku yang tidak seberapa ini ..kerana aku takut kau akan meninggalkan aku jika kau ketahui perkara sebenarnya.."

"Jangan berganjak dari rumah ni sebab kau masih milik aku !! Aku takkan biarkan kau tinggalkan aku !!Walau apapun terjadi..Kau tetap isteri aku , Aiza!! "

 

 

 

WATAK SAMPINGAN 

 

Lee YoungKi

"Dia rogol saya dan lepaskan kemarahan dia kepada saya..Sampai sekarang ini saya tak nampak batang hidungnya dihadapan saya dan yang paling penting..saya mengandung anak dia..Unnie..ottoke.."

 

 

 

Lu Han

 

"Aku benci orang kata aku comel...Biar aku tunjukkan apa DEER yang korang kata comel ini mampu lakukan pada malam ni , Youngki..Kau akan saksikan Deer lulu ini tunjukkan kelakiannya yang sebenarnya...."

 

 

 

 

Foreword

Anyeong you ..

Cerita ini diadaptasikan dari mimpi Ai ...Unexpected ini adalah fanfic mengenai cinta dan kepercayaan dalam sebuah rumah tangga bahagia milik MinSeok dan Aiza walaupun mereka hidup biasa sahaja disebuah rumah dengan kerja MinSeok sebagai freelancer..dan Aiza sudah bersara dalam bidang kewartawanan untuk menguruskan rumah tangannya..Kejutan..demi kejutan yang berlaku membuatkan Aiza semakin jauh dari MinSeok...

 

Didalam ini ada Romance , Comedy , Angst dan Action...ready to take a grab ?

 

READ ♦ SUBSCRIBE ♦ COMMENT ♦ UPVOTE

 

With Love , Kiss and Hug ,

- Ai / EsperanzaZawa -

EsperanzaZawa
miahnae...Ai akan update naik cuti nanti...

Comments

You must be logged in to comment
merpatisweet
#1
Chapter 7: Saya reader yg baru dan saya sangat minat ff yg d'garap oleh authornim.. Hope dpt smbung cerita nie lg.... Betol2 berharap (sambil buat baozi)
aquariusxpisces
#2
Chapter 7: walaupun agak byun tapi so far ff ni best xD fighting authornim!!
capati #3
Chapter 6: author nim bila nk smbung
palliwa x sabaq dh ni nk tau what happen next
Nabieyhah #4
Chapter 6: Updatee pliase
ffzreen
#5
Chapter 6: Palli update ><
aisyashuhada
#6
Chapter 6: UPDATE CEPAT!
LHBusanBoy #7
Glad u.u finally found yr story yg x rated xDDD
rashidahrazid #8
Chapter 6: Palli update
khaleedapark61 #9
Chapter 6: Palli update
kiminni #10
Chapter 6: ai...ai..ai..napa setiap citer awk..mesti bwk dy ad nama kita..malu kita...tp kita suka...ai sambungan lg..best la..tp xiumin jahat...benci umin..tp sayang umin jugak..love u aii