If this page had a pop up or a redirect (it shouldn't!), please help us by reporting this page

Clubrooms & Weirdos

Description

 

It takes about five minutes for Jongin to get recruited into a club he's never heard of, five seconds for him to fall for a certain pair of intriguing wide eyes and quite possibly no time whatsoever for him to realize that this is most definitely not the reality he asked for.

 

Foreword

 

pairings: kaisoo, hunhan, baekyeol

genre: fluff, humor, crack, college!au

warnings: a whoooooole lot of swearing 

 

I really don't know what to say about the humour in this fic tbh

Also if you're confused by any British spelling it's cause I'm Canadian aw yiss

Removed the character profiles because I have come to realize that everything I put down for that was explained in the fic anyway so it actually served no purpose whatsoever

C&W MASTERPOST FOR BONUS CHAPTER HERE

Special thanks to desginer pixseouls from the dimpled unicorn poster shop for the story poster and an extra special tHANKS FOR THIS FAN-MADE POSTER BY SERENDIPITY AHDLSHLDFASD;JDLSFHLF THE FEELS CANNOT BE CONTAINED

 

 

 

Comments

You must be logged in to comment
emopretzel101 #1
Chapter 3: ITS CHAPTER THREE AND IM TING MYSLEF GDI WHAT IS THIS UNEXCUSED CREATION BY THE MAN OF GOD THIS IS HELL
NOT SURE I CAN MAKE IT TILL THE END IF I KEEP LOSIN% MY EACH CHAPTER
R U SURE THIS HAS GOT ANYTHING TO DO WITH ROMANCE BCS
lunaluz #2
Chapter 17: I kept on giggling while reading about this drunk Kyungsoo. (:
seanneshoewalker #3
OH MY GOD!
I just found out that this is back!!!!
This is my fave EXO fic EVER!!!
RiottR #4
Chapter 21: This was such a good fanfic. Why it had to end? Btw, you did a great job, author-nim.
syugandeyo #5
claps claps claps this is AMAZING, author-nim! your use of language is really fun and easy to read, the humor isn't dry at all, your portrayal of the characters and their distinct personalities are great! plot moves really smoothly & without any apparent plot holes whatsoever (aside of their lack of activities as a group but hey, it's a romance fic after all xD), you include side characters' romance as well, and idk man, this is soooo great! i'm so glad this is one of the first fanfictions i've stumbled upon on this site.

anyhow thank you very much for the fun fanfic, author-nim! enjoyed every moment and left with this emptiness after reading the final chapter. it would be really great if you could post another fanfic... i could use more of some BL flufiness heheh cheers!!
EXOticLariBird #6
Chapter 21: Mygoodness! I can't thank you enough for writing this perfectly amd sharing it! Thank you so much! I pretty much laughed my off while squealing while readin this. Youre the best Author-nim!
thifals #7
IM SO HAPPY THAT YOURE BACK OMG OMG LOVE THIS fic sOoooOoo MUCH
bohyemi #8
Chapter 21: wow that was quick damn I really enjoyed that
CrystalyClear #9
Chapter 20: This is f-ing beautiful. Legit. And I actually REALLY dislike canon ships, so saying that I read ALL this...in two days...you're a pretty genius genius. Even though I only really read Lay fics, this one literally caught my attention THE moment I finished the foreword. I wasn't even SAD that Yixing only appeared a handful of times. Just..................it is AWEsome. I might cry at this.