LOST

Description

Aku berlari ke satu sudut bangunan dan merehatkan diri buat seketika. Aku terasa diri aku ni teruk. Sampah. Apa yang aku boleh buat sekarang ni? 

 

Takde apa .

 

Sebab aku ni sampah .

 

Aku tak ada pilihan lain, selain lenyap dari dunia ni.

Foreword

 

  Haejin merenung ke lantai. Bibirnya digigit sekuat hati. Wajahnya juga kemerah-merahan kerana malu. Jari-jemari sibuk bermain dengan kain baju yang kelihatan lusuh itu. "Haejin." Suara garau yang memecah kesunyian mengejutkan gadis itu. "Y...Ya...?" Taehyung dipandang dari atas rambut sehinggalah ke hujung kaki. Air liur ditelan.

 

"T..Taehyung.., K..Kenapa awak tak pakai baju...?"

 

Dengan selamba, Taehyung merebahkan dirinya ke atas katil. "Tak boleh ke? Bilik aku, suka hati akulah." Haejin memilih untuk beredar daripada duduk lebih lama disitu; dia tidak selesa. "S,..Saya pergi dulu.." Sebelum Haejin melangkah keluar dari bilik itu, Taehyung mendepakan tangannya lalu memeluk tubuh kecil milik Haejin. "Wow wow wow, perempuan. Kau dah masuk sini, kau nak pergi macam tu je?"

Gulp. Air liur ditelan sekali lagi.

Taehyung menghempas pintu itu dengan kasar lalu menolak Haejin ke tanah. Haejin mula menangis ketakutan,. dia tidak sangka pula Taehyung akan menjadi begini. 

"Shhhh~ Janganlah nangis..." Lelaki itu berbisik perlahan ke telinga Haejin. Nafasnya yang berat dan garau itu jelas kedengaran,. dan ianya boleh mencairkan mana-mana gadis begitu sahaja. "You love me, right? Then, enjoy it. Please, baby?"

 

Mata Haejin ditutup rapat. Dia tiba-tiba teringat akan kata-kata Mimi,,. "Kau nak ditindas lagi ke? Kalau tak nak, tunjukkanlah kat Taehyung yang kau sayang dia!!!"

 

"Ya, Taehyung. I love you."

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet