Giving up on you, Park Jimin

Please Subscribe to read further chapters

Description

 
Semuanya bermula di satu app yang popular dan hampir semua orang yang mempunyai telefon pintar menggunakannya. Sebenarnya dah lama aku pakai app tu. Tapi baru sekarang aku guna untuk cuba dekati seorang senior yang aku tahu memang aku takkan dapat berkenalan depan2. 
 
 
Tapi segalanya musnah. Dia mula membenci sekolah dan diri aku.   
 
 
Berputus asa tak baik sebenarnya. Ia buat kita nampak macam yang kita ni tak ada confident langsung. Tapi putus asa yang ni memang menyakitkan. Tetapi apakan daya, semuanya sudah terlambat. Hanya penyesalan yang tinggal di dirinya dan diriku sendiri.
 
 
 
 
 
 
Who's this? 
 
 
Ah actually I'm not ready to 
tell you yet so yeah... 
 
Are you gonna block me?
 
 
No I'm not.
 
I know you know me and don't
you think it's so unfair because
you know me but you don't 
want me to know you?
 
 
Fine 
 
I'll tell you 
 
Just wait for a sec
 
I need to calm myself first
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Characters :- 
 
 
Park Hanbyul 
 
 
16
 
Pernah menjadi seorang yang sangat periang. Tetapi personalitinya berubah apabila ibu bapanya meninggal waktu hari lahirnya yang ke-15. Tinggal di rumah anak yatim di Daegu selama 6 bulan dan berpindah ke Seoul pada umur 16. Tinggal di apartment seorang.
 
 
 
 
 
Jimin 
 
 
18  
 
Seorang yang sangat aktif dan manja. Bersikap baik hati merupakan perkara yang sangat wajib baginya. Tersangat lah comel dan handsome. Ibu bapa sudah bercerai dan ibunya meninggalkannya pada umur 8 tahun dan bapanya berkahwin dengan seorang perempuan yang sangat kejam pada umur 16 tahun dan sekali gus berpindah ke Seoul, di rumah ibu tirinya. 
 
 
 
 
 
Jeon Jungkook 
 
17 tahun 
 
Seorang yang sangat pendiam. Hanya orang2 tertentu dan ahli kumpulan BTS sahaja yang pernah berbual dengannya. Dilahirkan dan dibesarkan di Seoul. Tinggal di apartmen bersama adiknya dan Taehyung. Tidak pernah melayan pelajar2 perempuan yang pernah suka padanya. 
 
 
 
 
 
BTS 
 
 
17~19 tahun
 
Group kingka yang paling baik. Terdiri daripada tujuh orang ahli yang bernama Namjun, Seokjin, Yoongi, Hoseok, Taehyung, Jimin dan Jungkook. Selalu tolong pelajar2 nerd yang sering dibuli oleh group kingka atau queenka yang lain. Merupakan kumpulan kingka yang baru saja ditubuhkan tetapi sudah popular. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Foreword

Hai so ini ff saya yang ketiga. Saya boring and sebenarnya cerita ni dari kisah sebenar yang terjadi kat saya sendiri. Tapi saya ada tambah sikit sebab nak buat cerita ni lebih menarik.
 
 
Thanks kat orang tu sebab bagi saya strength gila banyak. Jangan risau saya dah tak suka awak. (berlagak nya saya XD) 
 
 
Btw, Thanks kat TRICKERY.PNG sebab buat poster yang sangat cantik untuk fanfic ni. Saya immersed gila bila first time tengok poster tu. So kalau ada sesiapa yang nak request poster bolehlah lawati(?) laman ini —>  http://www.asianfanfics.com/story/view/968404/
 
   (Serious poster diorang semua cantik2. Tak tipu!!) 
 
 
So yeah. Hope you'll love this fic! ^3^
 
 
 
 
 
 
 

Comments

You must be logged in to comment
YoonHanNisa
#1
Chapter 10: Saya pilih hiatus sekejap tho ^_^ No need to rush, author-nim. Semua org pun sibuk study. But anyway, fighting! Semoga author-nim berjaya ^_^
chohanlove #2
Chapter 5: author, best~…… update soon ye .
GingerBaby #3
Update soon unnie! ^^
gcbgirl #4
Chapter 3: Update soon
-yuharyu #5
Chapter 1: nak no. fon Jimin hehe xD
nuruls99
#6
Chapter 1: Tell me that number.. I want to call jimin.. hehe
Hangul_saram #7
Harap fic ni berjaya macam fic sebelum unnie! Hwaiting!!