Untitled.

Description

Dalam dunia ini terdapat benda hidup seperti manusia, haiwan dan tumbuh-tumbuhan. Tetapi ada yang sering terlupa atau tidak sedar akan kewujudanmereka ‘  yang hidup di alam yang fana ini. Generasi  masa kini yang semakin moden dan kecanggihan teknologi kini menyebabkan ketidaksedaran dan ketidakpercayaan ini berlaku. Namun, sedar atau tidak bahawa anda sebenarnya sedang ditemani ‘mereka’ disebelah anda? Mungkin sekarang ini anda sedang diperhatikan oleh mereka’..atau mungkin mereka berada di atas siling dimana anda sedang duduk sekarang. 

Foreword

Anda sedang mencari cerita-cerita seram yang suspen? Mencari cerita-cerita seram local? Mencari cerita-cerita seram antarabangsa? Mencari cerita-cerita seram based on true story?

Maka anda telah sampai ditempat yang betul. Warning! Ibu mengandung dan pesakit lemah jantung diharap supaya mengelakkan membaca cerita ini. Kanak-kanak berumur bawah 12 tahun diminta bimbingan ibubapa.  One more thing, untuk lebih ‘get that chill’ baca malam. (but that was just an option)

Enter at your own risk.

(a/n: account ni dlu abg saya punya. Tpi dia dh tak nk guna sbb busy so sbg adik yg bertanggungjawab, saya yg akan ambik alih acc ni sekarang)

lulusshi© 2016

Comments

You must be logged in to comment
soohanfeels
#1
Chapter 6: woah ini sungguh pelik :o agak agak siapa lah yang kacau ___ tadi agaga mungkin yeri ? :D wuu curious >,< btw photograph tu dah the end ke ? o.o
soohanfeels
#2
Chapter 5: hihi kamsa :D cerita nie best dan patut pun dapat upvote ^^ fighting on writing a good story *thumb up* :3