I Love You?

Please Subscribe to read further chapters

Description

'Kehidupan di dunia ini bukan senang'

Kim Seokjin?

Siapa yang tidak kenal padanya. Satu sekolah mengenalnya. Kim Seokjin anak kepada pemilik Bangtan High School. Moto dirinya hanya 'enjoy' sahaja. Walaupun dia terkenal, dia bukanlah seorang playboy. Dia langsung tidak mempercayai apa itu cinta pada dirinya. Dia cuma akan berkawan dengan perempuan sahaja kecuali seorang perempuan di kelasnya iaitu Kang Yuna. Kenapa? Mungkin dia miskin?

Kang Yuna?

Sudah pasti pelajar di sekolah itu mengenalnya apabila disebut namanya. Pelajar yang paling miskin di sekolah itu. Tiada orang yang ingin berkawannya kecuali Lee Miju, seorang pelajar yang sangat terkenal dengan kecantikannya dan seorang yang kaya-raya. Moto dirinya hanya 'kerja' kerana ingin mencari duit poket lebih untuk membayar yuran sekolah dan menolong ommanya.  Dia yakin bahawa cinta akan mengubah seseorang.


Yuna mendapat pekerjaan di salah satu tempat orang yang kaya. Lebih dikejutkan bahawa tempat yang dia harus bekerja adalah di dalam sebuah rumah milik ibu bapa Kim Seokjin. Pelbagai gelagat berlaku antara mereka berdua. Kalau nak tahu, teruskanlah baca cerita ini tersebut.

 

Watak-wataknya:

                    Kang Yuna  (OC)  

                       Kim Seokjin

                       Lee Miju  

                             Xiumin

Foreword

Annyeonghaseyo! Saya datang lagi dengan satu cerita dalam one-shot. Hahahaha. Ada idea sekarang, buat jelah. Lagi satu, saya nak bawa cerita saya ni dalam contest! Harap boleh jadi nombor pertama. Hahaha. Doakan saya tau! Saya harap cerita saya menarik untuk awak semua! ^^ Happy reading!

Khas untuk Dope: BTS Malay Fanfic Writting Contest 2015

 

Thanks for my beautiful poster! I'm really like it!

Comments

You must be logged in to comment
chichisakura99 #1
Chapter 2: Daebak!!!!!!! Sedih juga citer ni. Sy jarang baca citer yang pendek2 sbb ending cepat sgt. Tp cara author-nim sampaikan citer ni bt sy rasa mcm perjalanan citer ni jauh. Ape2 pon, citer author-nim mmg awesome
youngminbfminwoo
#2
Chapter 2: Whoooo! Sebak dada saga baca ff ni, memang daebak!
girly_
#3
Warghhh!! romantiknya Jin! Huuuu... mula2 geram gile dengan dia sbb mulut dia jahat sangat..
overdosing14
#4
Chapter 2: Best sangat! Mula-mula nak sepak je dengan Jin sebab buat macam tu dekat yuna. Tak ada belas kasihan. Semoga berjaya! my chingu
starlightkim_
#5
Chapter 2: Ahhh..swwt gile diaorg..first-first tu rase macm nk kasi flying kick je kat jin..sampai hati buat yuna macam tu??but akhirnya dia jadi baik dan percaya cinta tu wujud..nasib baik jumpa balik Yuna..X )
overdosing14
#6
Chapter 1: Rasa macam nak marah je dekat jin. kesian dekat yuna. Update soon. good luck my chingu!
girly_
#7
Chapter 1: Geram pulak bila baca. Rasa marah dgn Jin. Sian Yuna. Btw, semoga berjaya!!!!!
MissFisabilillah #8
tanniah...fighting
blackunicorns
#9
starlightkim_
#10
Update soon..tak sabar nk baca