Register

Creepy (152 creepy fanfics)

Please log in to enable more search filters and options

Latest
/
Newest
/
Oldest
/
Completed
/
Views
/
Subscribers
/
Comments
/
Votes
/
Chapter Count
/
One Shots

Promoted - Advertise

etiquette

His Highness, Lee Donghae, is not your typical, tea-sipping Royal. His mother occasionally wonders if her blood truly runs through his veins. Plus, his brother is constantly reminding him that Donghae's the reason he's on medication.

6 Persimpangan

By IceCream95 Updated
Characters B.A.P [Yongguk, Himchan, Daehyun, Youngjae, Jongup, Zelo]
With 1 votes, 20 views, 1 comments
Status Members Only

Tatkala kau berjalan menyelusuri satu jalan, kau akan menemui enam persimpangan.   Setiap daripadanya mempunyai kisah tersendiri.   Berani?   Cubalah.    

L O R O N G

By 1489Sya Updated
Tags creepy horror
With 1 chapters
Status Completed

Apa kena dengan cerita lorong ni?  Silakan tekan "next" button untuk mengetahuinya. Terima kasih.

Be careful! Don't look back

By YumiARMY_ Updated
Characters Various K-Idols
With 16 chapters, 2 votes, 58 subscribers, 1250 views, 18 comments
Status Members Only

Korang rasa takut duduk sorang2 dlam gelap? Nak dngar sesuatu? Korang boleh dngar tpi ada satu amaran.  

Mystery Villa

By Ifahzira Updated
Characters BTS and other character
With 16 chapters, 4 votes, 95 subscribers, 1870 views, 39 comments
Status Members Only, Subscribers Only

  VILLA

KISAH SERAM SEBENAR ( Malay ver )

By Qee_Ha Updated
Characters My Story And Yours
With 33 chapters, 33 votes, 648 subscribers, 12280 views, 220 comments
Status Subscribers Only

  Ini adalah cerita sebenar. Sebarang persamaan dengan individu yang masih hidup atau yang sudah meninggal dunia adalah kebetulan. Mungkin apabila kamu membaca, akan ada sedikit perasaan gementar dan takut. Jadi saya sarankan membacanya bersama dengan teman anda.          

Not As Bad As He Seemed

By Kara-Melodie Updated
Characters jung taekwoon, kim wonsik, leo, ravi, lee hongbin, hongbin, lee jaehwan, ken, n, cha hakyeon
With 4 chapters, 1 subscribers, 120 views, 1 comments
Status Completed

Last night I saw upon a stair A little man who was not there He was not there again today Oh how I wish he'd go away.   Leo meets a stranger after moving into a new flat after his parents' deaths. Make that two strangers, with interesting stories to tell. But what do they have to do with the man Leo's best friend, Ravi, lives with, and may just happen to be in love with? (aka my attempt at scary/creepy without actually killing anyone who didn't sta

Bayangan Dosa

By IceCream95 Updated
Characters [BTS] J-Hope dan [B.A.P] Daehyun
With 2 chapters, 5 votes, 640 views, 13 comments
Status Completed, Members Only

Kerana cemburu, dia sanggup melakukan apa sahaja untuk memusnahkan hidup insan yang dibencinya termasuklah...       MEMBUNUH!          

Histeria

By RayhanAdni Updated
Characters Hyunmi (OC)
With 5 chapters, 19 votes, 47 comments
Status Completed

  Bak kata WafiRosli dalam Tips Menjadi Penulis Seram , kita kena ada pengalaman kalau nak mengarang cerita ni. Ataupun baca dan lihat filem seram . Jadi, saya terlupa saya bekas pelajar asrama selama 5 tahun, jadi banyak benda 'aneh' yang berlaku di asrama puteri sekolah saya.

Hitori Kakurenbo

By IceCream95 Updated
Characters [BTS] Jungkook
With 2 chapters, 8 votes, 830 views, 20 comments
Status Completed, Members Only

Seronok tak rasanya main sorok-sorok dengan...benda lain?                    

House No.13

By Kesyieka_Qimieka Updated
Characters Hani (Exid), Suga (BTS), Xiumin (EXO), Myungsoo (Infinite), Krystal Jung (fx)
With 5 chapters, 5 votes, 130 subscribers, 10 comments
Status Completed, Subscribers Only

Rumah banglo usang yang ditinggalkan selama 13 tahun, rumah yang menyimpan  sejuta misteri dan juga dendam yang belum dilunaskan... Mengapa ianya terjadi dan mengapa mereka yang tidak berdosa menjadi korban akan kesilapan orang lain dimasa lalu... Bukankah ianya tidak adil... Ia sememangnya kita fikir begitu tetapi tidak tahukah kita bahawa setiap yang terjadi ada hikmah dan rahsia disebaliknya...

Kawan Sebilik

By IceCream95 Updated
Characters [BTS] Jimin
With 1 chapters, 7 votes, 780 views, 6 comments
Status Completed, Members Only

Kisah Jimin dan teman sebiliknya.                      

The Library

By frans89 Updated
Characters Kim Jongin Do KyungSoo
With 1 chapters, 160 views
Status Completed

Kim Jongin atau lebih sering dipanggil Kai, seorang mahasiswa tingkat akhir yang berniat segera menyelesaikan skripsinya, karena 2 bulan lagi sudah saatnya wisuda dan ia tidak mau menunda lagi kelulusannya dari Universitas. Maka ia memutuskan untuk lembur di perpustak

Just a Dream

By KpopInnocence Updated
Characters Jihyun, Taeyeon
With 1 chapters, 11 votes, 203 subscribers, 1640 views, 22 comments
Status Completed, Subscribers Only

Jihyun's best friend is Kim Taeyeon. Yet, does she really know Taeyeon at all?    

Fatal Frame: White Lotus

By SilentPluto Updated
Characters Leo and Ken
With 13 chapters, 11 votes, 55 subscribers, 2950 views, 40 comments
Status Completed

  Leo and Ken are reporters who were sent on an assignment in Japan to investigate a case of missing people. Legend has it that whoever goes in the Lotus woods never come out, and when Leo's best friend Hongbin who was previously sent there had not returned, Leo was determined to find him. Although he and Ken don't get a

七情三百shop

By imyanzi Updated
Characters ss501 (will be appearing separately later on) , OCs+Others(Taiwanese Artist Show Lo ZhiXiang appearing)
With 29 chapters, 1 votes, 4 comments

Ever wonder who will be there for you, when troubles and worries brewing up?  Who can solve the life puzzles for you?    God?  Or maybe the Devil will be more welcoming! Find out stories linking all to a strange shop...

200th

By seoulwonder Updated
Characters Krystal Jung
With 1 chapters, 160 views, 1 comments
Status Completed

Just like everyone thinks, Krystal, herself too, think that she is no ordinary. She is not good in communicating people, as her only companion is books. Until, she discovered something that made her life change.

88 Horror Stories of EXO

By -Only4EXO Updated
Characters EXO K + EXO M (OT12)
With 56 chapters, 86 votes, 593 comments
Status Subscribers Only

A story filled with oneshots featuring Exo members. Join them as they told you 88 different stories of horror! But...read it at your own risk.   [WARNING] : Don't read this at night or alone by yourself! This story is a collaboration with Sam - my bestfriend h

Collections Of Horror Stories

By Helovemenot Updated
Characters kpop idol & oc
With 10 chapters, 5 votes, 93 subscribers, 1160 views, 39 comments
Status Completed, Subscribers Only

 CERITA SERAM  SEKADAR HIBURAN. CERITA BENAR YANG DIDEDIKASIKAN OLEH KAWAN-KAWAN, AHLI KELUARGA, INTERNET DAN BACAAN. 

Blog SERAM Kim

By inspirebunny Updated
Characters Kim Myungsoo
With 7 chapters, 8 votes, 175 subscribers, 1940 views, 43 comments
Status Completed, Subscribers Only

Nama aku Akim. Korang boleh panggil aku Kim jelah. Segan nak panggil lebih-lebih. Kalau nak lebih, panggil aku Kim Myung Soo sebab ramai orang cakap muka aku macam Myungsoo. Mereka yang cakap, bukan aku. Dengan hati terbuka berbunga-bunga bak sanubari aku terima bila mereka dah cakap macam tu. Okay lepasni semua pakat nak sepak aku berjemaah dengan heels 8 inci milik uncle JYP.

Lu Han

By najwanamani Updated
Characters Xi Luhan//ExoK//ExoM//Other nice Cast
With 4 chapters, 2 votes, 36 subscribers, 480 views, 7 comments
Status Subscribers Only

Lu Han   Ini Bukan Cerita Psiko! Ini cerita tentang Lu Han! Seorang jejaka berwajah comel! Namun tahukah anda, Xi Lu Han atau Luhan ini