Rindu saya tak ?

 

Seperti yang anda baca dekat tajuk , Rindu saya tak ? Okay saya tahu tajuk tu meloyakan dan ingin memuntahkan awak sebab saya pun rasa loya bila baca hahaha. Apapun, hai semua!! Ya Allah rindunya saya dekat fanfic ni. Ok saya mmg eksyen sikit bab bab rindu ni. Sekarang ni saya tgh cuti sampai lah hari jumaat sebab ahad saya ada kelas. Fyi, saya belajor dekat Poli Ibrahim Sultan Johor. So, untuk adk adik spm, kalau nak masuk Poli , mohonlah poli ni sebab best hahahaha. Saya masuk kelab bahasa isyarat sebab sini ada orang deaf, so seronok belajar sebab dapat try berkomunikasi dengan diorang. Serious. Then banyak lagi saya tibai masuk kahkahkah.

 

Rindu saya tak? Saya rindu sebab banyak cerita tergantung!! Omg saya rasa nak cekik diri saya sebab selalu bagi janji palsu dkt awk semua. Bukan sbb saya malas , maybe ada sikit tapi sebab masa . MASA. Saya banyak kelas. Assigment everyday dia bagi dengan senyuman yang plg ikhlas. So, saya akan cuba update kalau saya bosan, ada masa. Ok! Jangan risau sebab saya punya otak nak merepek lagi dekat ff ni.

 

Sebelum tu, even lambat sikit, selamat hari raya saya ucapkan. Raya tahun ni dekat mana? Dapat duit raya tak? Tahun ni saya raya ganuuu weheeee. Makan banyak banyak eh korang . Jangan diet sgt.

 

p/s : Jadi, cerita saya yang mana awk paling rindu ?

Comments

You must be logged in to comment
fourteenone
#1
wooya rindu nak tgok akk update cerita anda tanya exo jawab! akk sihat?
kkamjonghunnie
#2
Ahah yo kak! Saya rinduuuuuuuuu akak sgt-ii nih xD!! Ahaha. Ohh mesti akak busy giler-ii. Teringt mse zaman kakak sye dulu. Mcm akak lah. Sye yg naik gile tgk dia busy xD! Lol. Sye raya kt rumah je kak. Kt Perak ni hah. Ahahaa. Selamat hari raya kak,maaf zahir dn batin. ^^ fighting kak!
GreenDecember #3
Raihan!! K.Amy rindu jugak dekat Raihan.. *peluk erat-erat*.
Hahaha, k.Amy faham student memang busy..tapi akak rindu cerita berus gigi itu...XD
Yehet, k.Amy masih lagi dapat duit raya...wuhuuuu
raya kat Kelate dekat dengan rumah Atok SM(Salleh Mahmud) (sila abaian yang SM ni) XD
Sawako184
#4
akak orang terengganu ke?

P/S:Sy rindu citer akak yang Berus Gigi tu haha